58 0164 91 021

طراحی سایت شرکتی برای شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز

جزئیات پروژه:

سایت این شرکت به صورت کاملا اختصاصی از صفر تا صد با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP و سیستم مدیریت محتوا (CMS) محبوب وردپرس طراحی و برنامه نویسی شده است. در طراحی این سایت تیم UI/UX شرکت به صورت کاملا اختصصاصی با بررسی بازار هدف شرکت مربوطه اقدام به طراحی این سایت شرکتی نموده است.
میزان پیشرفت پروژه:
تکمیل شده 100%

معرفی کوتاه

شرکت فرآیند ارقام پرداز (با مسئولیت محدود) در سال ۱۳۸۰ با زمینه فعالیت طراحی، تولید و تامین تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و ابزار دقیق در تهران به ثبت رسید. این شرکت بطور تخصصی بر روی تکنولوژی الکترومغناطیس، آکوستیک و الکترونیک دیجیتال تمرکز داشته و با سرمایه گذاری و توسعه بخش های تحقیقات و توسعه فن آوری و تولید خود زمینه رشد شرکت در طراحی و تولید تجهیزات با تکنولوژی بالا را فراهم نموده است.

حوزه های اصلی فعالیت شرکت صنایع نفت، گاز، پالایش ، پتروشیمی ، آب ، مخابرات و برق می باشند و در شاخه های آشکارسازی زیرسطحی ، تجهیزات اندازه گیری با تکنولوژی بالا ، خردگی و تست پوشش فعالیت اصلی شرکت را تشکلیل می دهد.

خلاصه ی پروژه

طراحی سایت شرکتی

سایت این شرکت به صورت کاملا اختصاصی از صفر تا صد با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP و سیستم مدیریت محتوا (CMS) محبوب وردپرس طراحی و برنامه نویسی شده است. در طراحی این سایت تیم UI/UX شرکت به صورت کاملا اختصصاصی با بررسی بازار هدف شرکت مربوطه اقدام به طراحی این سایت شرکتی نموده است. در قسمت بکند این سایت از پلاگین های کاملا اختصاصی و تولید شده توسط شرکت اَبَر رایان استفاده شده و تمامی بخش های سایت به صورت اختصاصی طراحی شده است.

 

رابط برنامه‌نویسی کاربردی یا API

به جهت یکپارچه سازی سایت با دیگر سیستم های تحت وب این شرکت، از طریق API تمامی بخش های مورد نیاز سایت با دیگر سیستم های شرکت یکپارچه سازی گردیده است. (اگر نمی‌دانید API چیست پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

 

در صورت هرگونه سوال با ما تماس بگیرید!

ثبت سفارش

با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید
کارشناسان ما، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

"(ضروری*)" indicates required fields

خدمات مورد درخواست(ضروری*)
بودجه (تومان)(ضروری*)
فایل ها را به اینجا بکشید
Accepted file types: jpg, png, pdf, , Max. file size: 125 MB, Max. files: 2.
    در صورتی که در ارتباط با پروژه فایلی دارید در این قسمت آپلود کنید.
    این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .