58 0164 91 021

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

بر محتوای بالای صفحه (ATF) نتایج جستجوی مرتبط تسلط داشته باشید و میلیون‌ها مشتری بالقوه در سراسر وب آن را پیدا کنند. کمپین بازاریابی موتور جستجوی خود را امروز با کمک ابر رایان آغاز کنید.

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) چیست و چرا یک راه‌ حل عالی است؟

در دنیای دیجیتال رقابتی امروزی، موتورهای جستجو به ابزاری ضروری در صنایع و موسسات از جمله بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)، مراقبت های بهداشتی، آموزش و تجارت الکترونیک تبدیل شده اند. موتورهای جستجو ابزارهای خدمات مشتری هستند که به کاربران آنلاین اجازه می‌دهند اطلاعات متنوعی را در اینترنت پیدا کنند، از جمله اخبار، پست‌های وبلاگ و پیشنهادات برند، و تصمیمات آگاهانه بگیرند. علاوه بر این، آنها به عنوان یک پلت فرم بازاریابی قدرتمند برای بازیگران صنعت عمل می کنند تا دسترسی آنلاین خود را گسترش دهند و آگاهی از برند را افزایش دهند.

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) چیست؟

هر کسی که یک وب سایت دارد می تواند از موتورهای جستجو برای تبلیغ محصولات و خدمات خود و ارتباط با سهامداران کلیدی استفاده کند. شما به احتمال زیاد در مورد موتورهای جستجو در استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود آموخته اید، اما ممکن است با نقش آنها در بازاریابی موتورهای جستجو آشنا نباشید.

موتورهای جستجو چیست؟

موتورهای جستجو یک سیستم نرم افزاری هستند که برای انجام جستجوهای آنلاین سیستماتیک و ارائه بهترین نتایج ممکن بر اساس درخواست جستجوی کاربران طراحی شده اند. به عنوان یک صاحب کسب و کار، هدف شما این است که اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو می توانند وب سایت شما را پیدا کنند تا نشان داده شود و در صفحات نتایج موتور جستجوی مرتبط (SERP) رتبه بالایی کسب کند.

موتورهای جستجو سه وظیفه مهم دارند:  خزیدن (Crawl)، ایندکس (Index)، رتبه (Rank) (جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟

مطالعات نشان می دهد که تقریباً 81 درصد از مصرف کنندگان تحقیقات آنلاین انجام می دهند و به طور متوسط ​​79 روز را صرف جمع آوری اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمات قبل از خرید عمده می کنند. این بدان معناست که اکثر کاربران آنلاین قصد خرید عمده دارند.

تبلیغات موتورهای جستجو یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای ارتباط برند شما با مشتریانی است که تبدیل‌ پذیری بالایی دارند و درآمدتان را افزایش می‌دهند. تبلیغات SEM به شما این امکان را می دهد که از رفتار آنلاین مصرف کنندگان استفاده کنید و تبلیغات خود را دقیقاً زمانی که به دنبال پیشنهادات برند شما هستند و آماده خرید هستند قرار دهید.

بازاریابی موتورهای جستجو

SEM یک استراتژی تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) است که برای افزایش دید وب سایت شما در SERP ها و دستیابی به مشتریان در هر مرحله از چرخه خرید استفاده می شود. کارشناسان بازاریابی موتورهای جستجوی ما برای بهینه سازی عملکرد تبلیغات شما، افزایش امتیاز کیفیت و ایجاد ترافیک و تبدیل بیشتر به صفحات فرود، روی کلمات کلیدی پیشنهاد می دهند. امتیاز کیفیت معیاری است که توسط موتورهای جستجو برای تعیین کیفیت و ارتباط تبلیغات جستجوی پولی شما استفاده می شود. هرچه در برآوردن نیازهای مشتریان بالقوه خود بهتر عمل کنید، موتورهای جستجو برای هر کلیک و تبدیل تبلیغات هزینه کمتری از شما دریافت خواهند کرد.

SEM چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجو از الگوریتم هایی برای رتبه بندی تبلیغات SEM و تعیین ارتباط جستجوی آنها استفاده می کنند. بازاریابی موتورهای جستجوی پولی همه چیز در مورد ایجاد استراتژی بازاریابی موتور جستجوی مناسب، پیشنهاد برای کلمات کلیدی با ارزش بالا و بهبود مستمر تاکتیک های تبلیغات جستجوی خود بر اساس نتایج تجزیه و تحلیل برای کاهش هزینه تبلیغات و بهبود سودآوری است.

ثبت سفارش

با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید
کارشناسان ما، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

"(ضروری*)" indicates required fields

خدمات مورد درخواست(ضروری*)
بودجه (تومان)(ضروری*)
فایل ها را به اینجا بکشید
Accepted file types: jpg, png, pdf, , Max. file size: 125 MB, Max. files: 2.
    در صورتی که در ارتباط با پروژه فایلی دارید در این قسمت آپلود کنید.
    این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .