58 0164 91 021

سئو فنی (Technical)

به ازای هر ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری صفحه، نرخ پرش شما افزایش می یابد و سرنخ های ارزشمند خود را از دست می دهید. با خدمات بهینه سازی موتور جستجوی فنی (SEO) اَبَر رایان، عملکرد وب سایت خود را بهبود بخشید و سرنخ ها و ترافیک با کیفیت بالا را جذب کنید.

سئو فنی (Technical) چیست و چرا مهم است؟

سئو فنی فرآیندی است که از سازگاری وب سایت شما با دستورالعمل های موتورهای جستجو اطمینان حاصل می کند تا بدون هیچ مشکلی بتوان آن را خزیده و ایندکس کرد. هدف اصلی فرآیند فنی سئو ارزیابی سئوی فعلی وب سایت شما و تعیین جنبه هایی است که برای یک تجربه آنلاین یکپارچه نیاز به بهبود دارید.

در طول سال‌ها، خواسته‌های کاربران به‌طور چشمگیری تغییر کرده و موتورهای جستجو پیچیده‌تر شده‌اند. طبق آمار Statista، در حال حاضر حدود 3.5 میلیارد کاربر تلفن هوشمند در سراسر جهان وجود دارد. این افزایش گسترده در استفاده از گوشی های هوشمند، گوگل را بر آن داشته تا یک به روز رسانی الگوریتمی را راه اندازی کند که به سرعت سایت و تجربه تلفن همراه در رتبه بندی صفحات وب اهمیت بیشتری می دهد.

امروزه وب سایت هایی با ساختار ضعیف، زمان بارگذاری کند صفحه و تغییر مسیرهای نامناسب می توانند توسط گوگل جریمه شوند. بدون مداخله مناسب، این مسائل فنی سئو ممکن است منجر به افت شدید رتبه بندی جستجو و ترافیک ارگانیک شود. با توجه به اینکه برترین نتایج جستجوی ارگانیک تقریباً 35 درصد کلیک ها را دریافت می کنند، کاهش رتبه می تواند برای کسب و کار شما مضر باشد.

خدمات سئو فنی (Technical) شامل چه مواردی است؟

  • حسابرسی فنی SEO
  • تجزیه و تحلیل رقبا
  • تجزیه و تحلیل متا داده ها
  • بهینه سازی تصویر
  • بهینه سازی سرعت
  • نشانه گذاری داده های ساخت یافته
  • تحقیق کلمه کلیدی
  • تجزیه و تحلیل بک لینک
  • بازیابی پنالتی
  • مهاجرت وب سایت

سئو فنی (Technical): اولین قدم شما در ایجاد یک تجربه جستجوی بهتر

هسته اصلی تغییرات الگوریتم یک هدف است: ارائه بهترین تجربه کاربری ممکن. برای رسیدن به این هدف، باید به دقت درک کنید که سئوی فنی چیست، چه چیزی مستلزم آن است و چگونه می توانید از ممیزی فنی سئو استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به دستورالعمل های موتورهای جستجو و استانداردهای صنعت پایبند است.

سئوی فنی در صفحه شامل چندین مؤلفه است، مانند سرعت سایت، صفحات موبایل شتاب (AMP)، استاندارد حذف روبات ها (robots.txt)، وضعیت نقشه سایت XML و کیفیت محتوا. این عوامل برای عملکرد آنلاین وب سایت شما حیاتی هستند. طبق گفته گوگل، سرعت بارگذاری صفحه 10 ثانیه ای می تواند منجر به افزایش 123 درصدی در نرخ پرش شود. یک ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری صفحه موبایل می تواند منجر به کاهش 20 درصدی نرخ تبدیل، کاهش 11 درصدی بازدید از صفحه و کاهش 16 درصدی در رضایت مشتری شود.

منتظر نمانید تا مسائل فنی سئو باعث ایجاد پیامدهای نامطلوب سئو در سایت شما شود. اکنون روی سئو فنی برای تجارت الکترونیک، وردپرس و سایر سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) سرمایه‌گذاری کنید و بعداً در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو فنی وردپرس و اهمیت آن برای کسب و کار خود، با مشاوران فنی سئوی ما تماس بگیرید.

ثبت سفارش

با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید
کارشناسان ما، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

"(ضروری*)" indicates required fields

خدمات مورد درخواست(ضروری*)
بودجه (تومان)(ضروری*)
فایل ها را به اینجا بکشید
Accepted file types: jpg, png, pdf, , Max. file size: 125 MB, Max. files: 2.
    در صورتی که در ارتباط با پروژه فایلی دارید در این قسمت آپلود کنید.
    این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .