58 0164 91 021

طراحی وب سایت اختصاصی

حدود 0.05 ثانیه طول می کشد تا توجه مخاطبان خود را جلب کنید و نظر آنها را در مورد برند شما شکل دهید. با خدمات طراحی وب سایت اختصاصی اَبَر رایان،  یک تجربه آنلاین منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان صفحه خود ایجاد کنید و اعتبار برند خود را تقویت کنید.

چرا کسب و کار شما به طراحی وب سایت اختصاصی نیاز دارد؟

وب سایت شما ستون فقرات کسب و کار شما است. این از تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال شرکت شما پشتیبانی می کند و به عنوان نقطه تماس مشتری اصلی شما عمل می کند. طراحی وب سایت تجارت الکترونیک سفارشی و واکنش گرا (Responsive) به کاربران آنلاین ایده روشنی از پیشنهادات برند شما، ارزش های پیشنهادی منحصر به فرد و ارزش های اصلی می دهد.

طبق گزارش‌هایی که منتشر شده است، 88 درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید یا بازدید از یک فروشگاه محلی، تحقیقات آنلاین انجام می دهند. بدون طراحی وب سایت سفارشی حرفه ای، خریداران آنلاین می توانند به راحتی ناامید شوند. این منجر به افزایش نرخ پرش، شهرت ضعیف آنلاین و نرخ تبدیل کمتر می شود.

اجازه ندهید این مورد برای کسب و کار شما باشد. اطمینان حاصل کنید که مشتریان هدف شما می توانند وب سایت شما را به راحتی پیدا کرده و حرکت کنند. برای بهبود سودآوری و موفقیت برند خود، روی یک وب سایت واکنش گرا (Responsive)، با UI/UX چشم نواز و اختصاصی و آموزنده سرمایه گذاری کنید.

طراحی وب سایت اختصاصی یا قالب آماده؟ چه چیزی برای کسب و کار شما مناسب است؟

وب سایت شما یک پلت فرم ارتباطی قدرتمند است که به شما امکان می دهد برند خود را 24 ساعته بازاریابی کنید و با مشتریانی از مکان های مختلف ارتباط برقرار کنید. با این حال، همه سایت ها بازگشت سرمایه مورد نظر شما (ROI) را تضمین نمی کنند. توجه اولیه انتخاب بین یک قالب وب سایت و یک وب سایت اختصاصی است.

قالب وب سایت یک طراحی وب از پیش ساخته شده است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا محتوا را به یک چارچوب پیچیده ساخته شده از طریق HTML یا CSS متصل کنند. شما می توانید ویژگی های محدودی مانند رنگ ها، استایل های فونت و تصاویر را ویرایش کنید. اما جدای از اینها، آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید. اگرچه قالب های آماده به شما در صرفه جویی در زمان و هزینه کمک می کنند، اما فاقد انعطاف پذیری و منحصر به فرد بودن هستند.

از طرف دیگر، طراحی یک وب سایت اختصاصی به شما امکان می دهد برند خود را از طریق عناصر صفحه متناسب با اهداف شما ایجاد و بیان کنید. هزینه طراحی وب سفارشی نسبتاً بالاتر از قالب های وب سایت است، اما آنها مزایای متعددی را ارائه می دهند که به شما مزیت رقابتی می دهد. طراحی وب‌سایت وردپرس اختصاصی نسبت به قالب‌های داخلی مناسب‌تر، مشتری محور، منحصربه‌فرد و مقیاس‌پذیر است.

با انتخاب بسته‌های طراحی وب سایت اختصاصی، یک وب‌سایت خاص با پیام‌های برند خود ایجاد می‌کنید.

 

ثبت سفارش

با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید
کارشناسان ما، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

"(ضروری*)" indicates required fields

خدمات مورد درخواست(ضروری*)
بودجه (تومان)(ضروری*)
فایل ها را به اینجا بکشید
Accepted file types: jpg, png, pdf, , Max. file size: 125 MB, Max. files: 2.
    در صورتی که در ارتباط با پروژه فایلی دارید در این قسمت آپلود کنید.
    این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .