58 0164 91 021

مدیریت منابع انسانی

بر کسی پوشیده نیست که مواردی مانند موفقیت شرکت، اثربخشی جستجو، استخدام پرسنل و انگیزه و مشارکت کارکنان به کار یک متخصص منابع انسانی بستگی دارد. مدیران منابع انسانی با بسیاری از وظایف مهم و روتینی سر و کار دارند که متأسفانه در بیشتر مواقع «موفق نیستند».

شرکت های بزرگ از نرم افزارهای سازمانی برای خودکارسازی و بهینه سازی عملکردها و فرآیندهای مختلف برای افزایش عملکرد خود استفاده می کنند. در مورد سیستم های منابع انسانی HR هم همینطور. زمانی که منابع انسانی نیاز به ردیابی مشارکت کارکنان، انگیزه و حفظ کارکنان کلیدی دارد، آنها نمی توانند زمان خود را برای کارهای روزمره تلف کنند.

HRMS چیست؟

امروزه وظایف روزانه متخصصان منابع انسانی گسترده تر و درگیرتر از گذشته است. مدیریت اطلاعات کارکنان با استخدام، آموزش کارکنان، ارزیابی ها، حفظ و بسیاری موارد دیگر درهم آمیخته است. هزینه این فرآیندها برای متخصصان منابع انسانی تعیین کننده است که نرم افزارهای تخصصی را برای مدیریت کارآمدتر اطلاعات یکپارچه کنند.

به همین دلیل، سازمان‌ها در حال حاضر فعالانه سیستم‌های مدیریت منابع انسانی را در فرآیندهای خود به کار می‌گیرند، جایی که منابع انسانی و فناوری اطلاعات به طور یکپارچه از طریق نرم‌افزار واحد منابع انسانی ادغام می‌شوند.

ثبت سفارش

با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید
کارشناسان ما، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

"(ضروری*)" indicates required fields

خدمات مورد درخواست(ضروری*)
بودجه (تومان)(ضروری*)
فایل ها را به اینجا بکشید
Accepted file types: jpg, png, pdf, , Max. file size: 125 MB, Max. files: 2.
    در صورتی که در ارتباط با پروژه فایلی دارید در این قسمت آپلود کنید.
    این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .