89 493 669 021

برنامه نویسی و توسعه وب

برنامه نویسی و توسعه وب

خدمات برنامه نویسی و توسعه وب، شامل طراحی، ساخت و تکامل نرم افزارهای مبتنی بر وب می‌باشد.

چه یک استارت‌آپ جدید و در حال رشد باشید یا یک هلدینگ بزرگ، پیشرفت تکنولوژیکی صحیح می‌تواند به شرکت شما کمک کند تا به طرز چشمگیری قدرتمند عمل کنید. و پیشرو این پیشرفت ها یک توسعه نرم افزار سفارشی پویا است.

سابقه حرفه‌ای در حوزه وب

خدمات ما

خدمات بخش برنامه نویسی و توسعه وب

برنامه نویسی فرانت‌اند (Frontend)

برنامه نویسی بک‌اند (Backend)

وب اپلیکیشن

یکپارچه‌سازی (API)

پروژه ها

آخرین پروژه‌های انجام شده

شیمی مارکت

طراحی سایت اختصاصی چند فروشندگی شیمی مارکت

طراحی سایت خدماتی شرکت فرآیند زمین پرداز

سامانه های پایش و کنترل ارس ایرانیان

طراحی سایت شرکتی برای شرکت سامانه های کنترل و پایش ارس ایرانیان

طراحی سایت فروشگاهی کیف های صنعتی FAP-CASE

طراحی سایت شرکتی برای شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز

سوالات شما

سوالات متداول

جدول زمانی توسعه نرم‌افزار به عواملی مانند پیچیدگی پروژه، تعداد امکانات مورد نیاز، فناوری مورد استفاده، تعداد توسعه‌دهندگان درگیر در پروژه، سطح تجربه آنها بستگی دارد. و … .
یک اپلیکیشن تحت وب با عملکرد مناسب و چندین ویژگی برای یک شرکت متوسط می تواند حدود 6 تا 9 ماه طول بکشد یا حتی یک سال کامل به شرکت ارائه دهنده خدمات بستگی دارد.

همانطور که در مورد جدول زمانی صحبت کردیم، هزینه توسعه خدمات توسعه نرم افزار تحت وب نیز به عوامل متعددی مانند اندازه پروژه، کشور شرکت توسعه، تعداد توسعه دهندگان و … . بستگی دارد.

هزینه نگهداری نرم افزار در مقایسه با هزینه اولیه توسعه نرم افزار در سال بسیار پایین است. قاعده کلی این است که 10 تا 20 درصد کل مبلغی است که برای توسعه برنامه تحت وب خود هزینه کرده اید.
عامل مفید دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که کل هزینه نگهداری در طول سالها حدود 60٪ از کل هزینه چرخه عمر نرم افزار خواهد بود.

توسعه نرم افزار سفارشی برای یک شرکت مانند توسعه یک برنامه پازل یا برنامه فیلتر عکس نیست که یک توسعه دهنده مستقل معمولاً به تنهایی می تواند به آن دست یابد. این یک کار دشوار است و تنها یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی با استعدادهای ماهر و زیرساخت قوی می تواند آن را با موفقیت انجام دهد.