58 0164 91 021

یکپارچه‌سازی (API)

API ازنظر فنی اختصاری برای عبارت «رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن» (Application Programming Interface) محسوب می‌شود. در برخی موارد شرکت‌های بسیار بزرگ API-هایی برای مشتریان خود و یا کاربردهای داخلی‌شان ساخته‌اند. اما اگر بخواهیم API را به زبان کاملاً ساده توضیح دهیم، یعنی متصل کردن چندین سرویس به یکدیگر به جهت مدیریت راحت تر و سریع تر، در زیر مثالی آورده شده که نقش API رو به زبان ساده بیان گردیده است:

فرض کنید وب‌سایت کسب‌وکار کوچک شما یک فرم دارد که از آن برای ثبت‌نام از مشتری‌ها برای تعیین قرار ملاقات استفاده می‌کند. شما می‌خواهید به مشتریان خود این توانایی را بدهید که به طور خودکار یک رویداد در تقویم گوگل ایجاد کرده و جزییاتی برای آن قرار ملاقات تعیین نمایند.

ایده کاربرد API این است که کاری کنید سرور وب‌سایت شما به طور مستقیم و از طریق یک درخواست برای ثبت رویداد با جزییات مفروض با سرور گوگل ارتباط برقرار کند. سرور شما سپس پاسخ گوگل را دریافت کرده و اطلاعات مرتبط مانند پیام تأیید به کاربر را به مرورگر وی بازمی‌گرداند.

به طور جایگزین مرورگر شما می‌تواند یک درخواست API را به صورت مستقیم به سرور گوگل ارسال کند و بدین ترتیب سرور شما را دور بزند.

ثبت سفارش

با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید
کارشناسان ما، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

"(ضروری*)" indicates required fields

خدمات مورد درخواست(ضروری*)
بودجه (تومان)(ضروری*)
فایل ها را به اینجا بکشید
Accepted file types: jpg, png, pdf, , Max. file size: 125 MB, Max. files: 2.
    در صورتی که در ارتباط با پروژه فایلی دارید در این قسمت آپلود کنید.
    این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .