58 0164 91 021

مدیریت امور مالی

با استفاده از امکانات مالی نرم افزار های CRM به راحتی می‌توانید تعاملات مالی خود با مشتریان را مدیریت، رهگیری و ایجاد کنید.

پروپوزال

پروپوزال سندی است که طرح اقدام، درخواست بودجه یا پیشنهاد یک ایده را مشخص می کند. پروپوزال را می توان در محیط های مختلف از جمله پروژه‌های تجاری و دانشگاه استفاده کرد. در هر مورد، هدف ارائه یک برنامه روشن و مختصر برای متقاعد کردن خواننده برای تأیید پیشنهاد است. با استفاده از CRM می‌توانید به راحتی یک پروپوزال ایده‎ آل با پیش بینی های مالی ارائه دهید.

پیش فاکتور

پیش فاکتور در واقع سندی است که فروشنده آن را به دلیل تعیین و ارزش گذاری بر روی کالا یا خدمتی با تمامی توضیحات لازم مانند مدت اعتبار و شرایط فروش ؛ و البته که درخواست خود خریدار به خریدار صادر می کند.

در پیش فاکتور اطلاعاتی شامل نام و تعداد کالا و همچنین قیمت آن ثبت می شود.

همچنین در پیش فاکتور ها تاریخی تعیین می شود که با گذشت آن مورخ ، اعتبار حقوقی پیش فاکتور از بین می رود.

همه اینها با استفاده از یک نرم افزار جامع و متمرکز قابل مدیریت و رهگیری است و شما می توانید با راه اندازی CRM خود نسبت به مدیریت و رهگیری پیش فاکتورهای صادره خود اقدام کنید.

فاکتور

فاکتور سند یا برگه ای تجاری است که فرد فروشنده با توجه به خریدی که انجام شده به خریدار صادر می کند. فاکتور ها اطلاعات مهمی را درباره خرید صورت گرفته به خواننده منتقل می کنند ، این اطلاعات از قبیل نوع کالا ، قیمت کالا ، تاریخ خرید ، مشخصات فروشنده و همچنین خریدار می باشد. شما با راه اندازی یک CRM به راحتی فاکتورهای خود را می‌توانید مدیریت کنید و حتی با طراحی قالب فاکتور رسمی به صورت آنی با تایید پرداخت همراه با مهر و امضا شرکت خود (بدون دخالت نیروی انسانی)  به مشتریان فاکتور خرید انجام شده را ارائه دهید.

پرداخت

با استفاده از سیستم پرداخت، شما می‌توانید لیستی از پرداخت های انجام شده توسط مشتریان خود را ببینید که این لیست می‌تواند شامل پرداخت های آنلاین و آفلاین باشد.

هزینه ها

با ثبت هزینه های انجام شده (شامل پروژه، محصول، قرارداد یا حتی هزینه های داخلی شرکت) شما می‌توانید سود یا زیان حاصل از این پروژه یا خدمات خود را مشاهده کنید.

ثبت سفارش

با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید
کارشناسان ما، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

"(ضروری*)" indicates required fields

خدمات مورد درخواست(ضروری*)
بودجه (تومان)(ضروری*)
فایل ها را به اینجا بکشید
Accepted file types: jpg, png, pdf, , Max. file size: 125 MB, Max. files: 2.
    در صورتی که در ارتباط با پروژه فایلی دارید در این قسمت آپلود کنید.
    این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .