58 0164 91 021

افزایش سرعت وب سایت

آیا می دانستید که بیست و پنج درصد از کاربران در صورتی که بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول بکشد از یک وب سایت خارج می شوند؟ واضح است که بارگذاری صفحه بخش مهمی از تجربه کاربر (UX) است. با این حال، بسیاری از صاحبان وب سایت تمایل دارند که اجازه دهند به منظور اجرای امکانات جدید و زیبا یا طراحی زیبای وب سایت، که باعث می شود سرعت لود سایت را کند تر کند. از 25 درصد بازدید خود بگذرند.
در واقعیت، بازدیدکنندگان وب به زیبایی بصری اهمیت نمی دهند. آنها به دسترسی به اطلاعاتی که می خواهند در سریع ترین زمان ممکن به دست بیارند اهمیت می دهند. فاکتور مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این است که چگونه سرعت بارگذاری صفحه بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر می گذارد. یک وب‌سایت کند نرخ پرش را افزایش می‌دهد و اگر افراد به همان سرعتی که به آنجا رسیده‌اند از صفحه وب شما خارج می‌شوند، گوگل فکر می‌کند وب‌سایت شما مهم نیست، بنابراین آن را بیشتر در رتبه‌بندی پایین می‌آورند.
با داشتن پلن پشتیبانی وب سایت همیشه سرعت وب سایت شما را به صورت مداوم از طریق ابزارهای بررسی سرعت، برای بهبود مستمر بارگیری و افزایش سرعت لود بررسی و اصلاح خواهیم کرد.
ثبت سفارش

با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید
کارشناسان ما، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

"(ضروری*)" indicates required fields

خدمات مورد درخواست(ضروری*)
بودجه (تومان)(ضروری*)
فایل ها را به اینجا بکشید
Accepted file types: jpg, png, pdf, , Max. file size: 125 MB, Max. files: 2.
    در صورتی که در ارتباط با پروژه فایلی دارید در این قسمت آپلود کنید.
    این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .