89 493 669 021

سئو و دیجیتال مارکتینگ

سئو و دیجیتال مارکتینگ

با بهینه سازی سایت خود در موتورهای جستجو، افزایش ترافیک را به درآمد تبدیل کنید

با خدمات بهینه سازی موتورهای جستجوی ما، شما با یک استراتژی اختصاصی، فناوری‌های روز در سطح جهانی و یک تیم برتر SEO را خواهید داشت. ما بر ایجاد درآمد برای مشتریان خود تمرکز می کنیم و تمام خدمات و فناوری هایی را که یک کسب و کار برای رشد با سئو به آن نیاز دارد را ارائه می دهیم.

سابقه حرفه‌ای در حوزه وب

خدمات ما

خدمات بخش سئو و دیجیتال مارکتینگ

تحقیق و بررسی محتوا

سئو فنی (Technical)

بهینه سازی جستجوی محلی

خدمات لینک سازی

پرداخت به ازای کلیک (PPC)

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

خدمات Google Analytics

پروژه ها

آخرین پروژه‌های انجام شده

شیمی مارکت

طراحی سایت اختصاصی چند فروشندگی شیمی مارکت

طراحی سایت خدماتی شرکت فرآیند زمین پرداز

سامانه های پایش و کنترل ارس ایرانیان

طراحی سایت شرکتی برای شرکت سامانه های کنترل و پایش ارس ایرانیان

طراحی سایت فروشگاهی کیف های صنعتی FAP-CASE

طراحی سایت شرکتی برای شرکت دانش بنیان فرآیند ارقام پرداز

سوالات شما

سوالات متداول

بهینه سازی طرح معماری یک وب سایت به عنوان سئو شناخته می شود. این به ارتباط محتوا و جذابیت لینک سازی کمک می کند تا صفحات مورد درخواست کاربران راحت تر پیدا شوند، مرتبط تر باشند، در پاسخ به استفاده از جستجوهای وب برجسته تر نمایش داده شوند و از این رو در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند.
سئو به افزایش در معرض دید قرار گرفتن یک شرکت کمک می کند. نتایج ارگانیک بیشتر از نتایج حمایت شده قابل اعتماد هستند. داشتن وب سایت شما برای کلمات کلیدی مناسب ممکن است بازدیدکنندگان زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. تکنیک‌های سئو شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا برای کلمات کلیدی احتمالی بدون پرداخت یک دلار در بازاریابی موتورهای جستجو رتبه‌بندی کنند و در نتیجه با ارزش‌ترین بازدیدکنندگان را به دست آورند. این به عنوان نتایج “ارگانیک”، “رایگان” و “طبیعی” شناخته می شود.

یکی از جوک های معروفی که در بین افراد در حوزه وب مطرح می شود این است که اگر می خواهید جسد را پنهان کنید باید آن را در صفحه دوم گوگل قرار دهید. از آنجایی که فقط درصد کمی از افراد از صفحه اول نتایج گوگل فراتر می روند، اگر صنعت شما در صفحه اول نباشد، رقبای شما همه مشتریان شما را می دزدند. با هر موقعیت، CTR به تدریج کاهش می یابد. یکی از مزایای مهم سئو نسبت به PPC این است که برخلاف PPC، اگر امروز سئو را کنار بگذارید، نتایج شما به پایان نخواهد رسید. اگر شرکتی بخواهد بدون هدر رفتن در تبلیغات، فروش خود را افزایش دهد، سئو بسیار مهم است.

نتایج ارگانیک توسط نتایج جستجو بر اساس ارتباط، کیفیت و سایر متغیرهای رتبه‌بندی ارائه می‌شوند و یکی از دو نوع نتایج جستجو در SERP هستند. نتایج ارگانیک، که گاهی اوقات به عنوان “نتایج رایگان” یا “نتیجه طبیعی” شناخته می شود، پرداخت نشده است. چندین معیار ترتیب نتایج ارگانیک را تعیین می کنند.

نتایج ارگانیک در زیر نتایج گوگل اد ظاهر می شود. نتایج ارگانیک را نمی‌توان با  هزینه کردن در صفحه اول Google  قرار داد، اما با اطمینان از تولید محتواهای برتر می توان آن را بهبود بخشید.

آخرین بخش یک آدرس اینترنتی، دامنه سطح بالا (TLD) است. انواع مختلفی از TLD ها در دسترس هستند، مانند.com،.net،.org،.co.in، و غیره.

ccTLD مخفف country code top-level domain (دامنه سطح بالای کد کشور) است. پسوند دامنه برای هر کشور متمایز است. همه ccTLD ها فقط دو کاراکتر دارند. برای مثال، .ir مخفف ایران است، در حالی که.us  مخفف ایالات متحده است.

SEO مخفف Search Engine Optimization و SEM مخفف Search Engine Marketing است. بزرگترین تفاوت بین این دو این است که SEO رایگان است و SEM پولی است. SEM شامل تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و تبلیغات نمایشی است که خریداری می شود. با وجود تفاوت عمده بین این دو، آنها بهترین عملکرد را در کنار یکدیگر دارند.

بازاریابی دیجیتال تمام جنبه ها و فعالیت های بازاریابی یک سازمان، کسب و کار یا برند را در کانال های دیجیتال در اینترنت در بر می گیرد. استراتژی‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی دیجیتال برای هدف قرار دادن مخاطبان آنلاین خاص در انواع دستگاه‌های متصل به اینترنت ساخته شده‌اند.
بازاریابی دیجیتال شامل بهینه سازی در موتورهای جستجو (مانند گوگل و بینگ)، دیده شدن و تعامل در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، ارتباطات بازاریابی ایمیلی، طراحی و توسعه وب سایت و برنامه های کاربردی یکپارچه برای ارتباط و تعامل با مشتریان احتمالی است.

یک بازاریاب دیجیتال یک متخصص بازاریابی است که می داند چگونه استراتژی های بازاریابی موثر را به صورت آنلاین توسعه داده و به کار ببرد. یک بازاریاب دیجیتال ارتباط با مخاطبان آنلاین را درک می کند. آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که نام تجاری شما (برند شما) از اولین نقطه تماس از طریق خدمات پس از فروش با مشتری شما در ارتباط است.

بازاریابی دیجیتال از این جهت مقرون به صرفه است که می توانید پیام خود را مستقیماً در مقابل مخاطب ایده آل خود دریافت کنید. در نظر بگیرید که بازاریابی سنتی شبکه گسترده ای را در بین عموم مردم ایجاد می کند. در مقابل، بازاریابی دیجیتال رویکردی هدفمند دارد و مصرف کننده را با پیام مناسب در زمان مناسب درگیر می کند. شما می توانید به راحتی تلاش های بازاریابی دیجیتال و هزینه های مربوط به آن را اندازه گیری کنید و هزینه های غیر ضروری را کاهش دهید. این با کمپین های بازاریابی سنتی بسیار دشوارتر است.