89 493 669 021

دهمین سالروز تاسیس شرکت نرم افزاری «اَبَر رایان»

دهمین سالروز تاسیس شرکت نرم افزاری «اَبَر رایان»

مفتخریم که اعلام کنیم که یک سال دیگر با خدمات گسترده خود خدمتگذار کارفرمایان و مشتریان عزیز در سرتاسر جهان بودیم. 1 بهمن ماه 1401، دهمین سالروز تأسیس شرکت ابر رایان سبلان را خدمت این خانواده تبریک عرض می نماییم. شرکت به داشتن کارکنانی که در کمال صداقت و درستکاری و به منظور تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و به خود می‌بالد، ثمره این سخت‌کوشی ورود قدرتمند و سلامت به دهمین سال فعالیت شرکت است و از تلاشهای مستمر ابر رایان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت سپاسگزاریم.

به تحقیق موفقیت شرکت در بازار پر رقابت موجود نیازمند کوشش همگانی، همدلی و همراهی مستمر در احیای نام شرکت و دستیابی شرکت به جایگاه واقعی خود خواهد بود.
شرکت ابر رایان در سالی که گذشت توانست با گام نهادن در مسیر رشد و توسعه و با همت و کوشش بی‌دریغ در پیشبرد اهداف در سالی که گذشت خدمات جدیدی همچون تولید اولین محصول خود با نام آوا که بزودی روانه بازار خواهد شد را تولید نماید. همچنین دریافت مجوز های از سازمان نظام صنفی رایانه ای، ثبت برند جدید ابر رایان، عضویت در انجمن کسب و کار های اینترنتی و… انجام شد. همچنین در زمینه طراحی سایت و به جهت تسریع روند پروژه های طراحی سایت ابزارهایی طراحی شده که بزودی از آن ها رونمایی خواهد شد.

وظیفه ماست که برای رشد و تعالی هیچ کوششی فروگذار نکنیم و با تکیه بر نقشه راه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پیشبرد اهداف شرکت که همانا رضایت‌مندی همکاران، کارفرمایان، مشتریان، و سایر ذینفعان است، گام برداریم
در پایان، مراتب قدردانی و سپاس خود را از تمامی برندهای مطرح داخلی و خارجی که به تیم ما اعتماد کردند را اعلام می‌داریم و  امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز شرکت ابر رایان، در رسیدن به اهداف همچون گذشته موفق باشیم.

Search

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب

در صورت هرگونه سوال با ما تماس بگیرید!