58 0164 91 021

7 راز موثر در راه اندازی سایت فروشگاهی

7 راز موثر در راه اندازی سایت فروشگاهی

در این مقاله به هفت نکته مهم در رابطه با راه اندازی یک سایت فروشگاهی برای افرادی که به دنبال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین و استفاده از حجم انبوه خریداران به سمت سایت فروشگاهی خود هستند، خواهیم پرداخت.
10 راز موثر در راه اندازی سایت فروشگاهی

عصر تجارت الکترونیک این امکان را برای افراد بیشتری نسبت به همیشه فراهم کرده است که رویای خود را بسازند – چیزهایی را که دوست دارند با خلاقیت و دقت بسازند و سپس آن کار را به درآمد تبدیل کنند.

امروزه با رشد ابزارهای تجارت الکترونیک، استفاده از این امکان برای افراد بیشتر و بیشتر شده است، اما هنوز برای برخی اصول اولیه تسط در این بازار مبهم است که باعث منصرف شدن این افراد از حضور در این بازار می‌شود.

اگر تصمیم دارید که امپراتوری خود را در دنیای دیجیتال بنا کنید، در این مقاله 7 راز موثر در راه اندازی سایت فروشگاهی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا به سمت موفقیت حرکت کنید.

 

افسانه‌ای جلوه دادن محصولات شما گام اول در مسیر موفقیت است.

1- تصاویر، تصاویر و تصاویر!

محصولات شما منحصر به فرد هستند، که بخش مهمی از جذابیت آنهاست. اما باید دیدگاه شما این باشد که خریداران قبلاً با آنها برخورد نکرده اند و اطلاعات زیادی در مورد ویژگی یا کیفیت آنها ندارند. هنگامی که آنها به صفحه محصول شما مراجعه می‌کنند، داشتن عکس‌های جذاب گرفته شده با تجهیزات خوب در نور خوب و ادیت حرفه‌ای در اندازه‌های صحیح تصویر، به شما کمک می‌کند تا محصول خود را به فروش برسانید. برای صنایع مانند لوازم خانگی که با زندگی روزمره در ارتباط است در  پس‌زمینه استفاده از خانه‌های لوکس و  زیبا باعث جذابیت بیشتر برای خریداران می‌شود، یا بعنوان مثال برای فروشگاه آنلاین که چادر مسافرتی به فروش می‌رساند استفاده از تصاویر طبیعت در پس زمینه می‌تواند بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورد.

 

2- جزئیات، جزئیات وجزئیات!

چه چیزی باعث به فروش رساندن محصول شما می‌شود؟ پاسخ این سوال در صفحه محصول شماست!  اطلاعات عالی و دقیق در صفحات محصول شما. فقط در یک عنوان، یا فقط در یک جمله یا یک پاراگراف کوتاه خلاصه نمی‌شود! سعی کنید از بولت ها (لیست نشان دار مانند تیک، نقطه و …) استفاده کنید تا همه چیز را به مشتریان خود بگویید، سعی کنید از اطلاعات مفید تری استفاده کنید تا محصول شما به درستی و جذاب برای مشتریانتان بیان شود در زیر به چند تا از مواردی که می‌توانید در ارائه توضیحات محصول استفاده کنید اشاره شده است ولی صرفا از محدود کردن اطلاعات به این موارد پرهیز کنید:

  • چگونه ساخته شده
  • در کجا ساخته شده
  • سایز محصول چقدر است 
  • جنبه های ظاهری و بصری محصول
  • آماده سازی آن چقدر طول خواهد کشید
  • سایر محصولات مکمل آن
  • فعالیت هایی که مکمل محصول هستند

هر چقدر مشتریان سوالات کمتری برایشان پیش بیاید، بیشتر به خرید محصول شما تمایل نشان خواهند داد که در نهایت منجر به فروش بیشتر برای شما خواهد شد.

 

3- خودتان را متمایز کنید

در دنیای امروز، محصولات یا خدمات کمی وجود دارد که کاملا جدید باشد و فقط شما فروشنده آن باشید، این احتمال همیشه وجود دارد که چیزی که شما به فروش می‌رسانید مطمئنا در بازار وجود دارد که یا خود آن محصول یا مشابه آن است که خریدار شما می‌تواند در عوض محصول شما آن را خریداری کند.

روی یک محصول یا خدمات مشخص متوقف نشوید، چیزهای دیگری بسازید با ارائه دهید که در بازار برای خریداران جز بهترین انتخاب هاست. تصور نکنید که این متمایز بودن صرفا باید با مقایسه ویژگی محصول یا موارد قابل اندازه گیری باشد، شاید محصولی که شما می‌سازید با دستان شما ساخته شده باشد پس روی این موضوع متمرکز شوید شاید از هر ده مشتری نه نفر آن ها به سمت خرید محصول شما حرکت کنند.

نکته در اینجاست که باید محصول خود را طوری ارائه و به نمایش بگذارید که هم شما و هم محصولاتان با محصولات مشابه دیگر که خریداران قصد خرید از آن ها را دارند کاملا متفاوت و جذاب باشد.

 

4- ارائه لوازم جانبی

هرچیزی که شما می‌سازید یا به فروش می‌رسانید، مطمئنا نوع دیگری از آن محصول در بازار وجود دارد، و از آنجایی که محصولات شما محصولات اورجینالی هستند خریداران ممکن است در یافتن لوازم جانبی محصول با مشکل مواجه شوند.

این اصلا چیزی بدی نیست! این یک فرصت عالی برای شماست تا چیزهای بیشتری بسازید و بفروشید.

بنابراین اگر تولید کننده مبلمان چوبی هستید، کوسن‌های مناسبی را ارائه دهید. اگر قاب‌های موبایل می‌فروشید، جا کلیدی یا کیف پول‌های مشابه با قاب ارائه دهید. یا اگر مجسمه ساز هستید برای مجسمه های خود میزهای سفارشی بسازید که باعث جذب خریداران می‌شود.

محصول را بفروشید و سپس لوازم جانبی را بفروشید. اینگونه خریداران شما حوشحال خواهند بود.

5- جعبه گشایی یا آنباکسینگ را دست کم نگیرید!

گیر افتادن در هزارتوی محصولی که می‌سازید همیشه باعث می‌شود تا به نحوه ارائه محصول به مشتری فکر نکنید. اگر تمام زمان کل دنیا را صرف محصول خود کنید ولی در آخر آن را در یک کیف زیپ دار ساده تحویل مشتری خود دهید خود و خریدارانتان را نامید خواهید کرد.

استفاده از جعبه های چاپ شده سفارشی که اطلاعات برند شما در آن قرار دارد آنچنان هزینه ای برای شما ندراد که بخاطر این ریسک کنید و مشتریان خود را از دست بدهید. امروز مراکز چاپ این جعبه ها در سراسر کشور وجود دارد که هزینه زیادی هم برای شما ندارد، در صورتی که نباید به چشم هزینه به این جعبه ها نگاه کنید بلکه این یک نوع سرمایه گذاری روی برند، محصول و پایگاه مشتریان شماست.

6- تبلیغات

این موضوع یکی از دشوارترین بخش هاست چون معمولا اشتباه انجام می‌شود، اما انجام آن و مخصوصا انجام درست آن بسیار برای برند شما مهم است.

از خدمات تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) و بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) و رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ محصولات خود به افراد مناسب استفاده کنید. از پایگاه داده فعلی خود استفاده کنید تا ببینید مشتریان شما اغلب در کجا حضور دارند که آن جا را هدف قرار دهید و محصولات خود را به نمایش بگذارید.

اگر بتوانید مشتریان خود را به وجد بیاورید تا یک ویدیوی سلفی از خود در حال استفاده از محصول شما برایتان ارسال کند، می‌توانید از آن برای تبلیغ خود استفاده کنید.

نکته در اینجاست که نباید منتظر باشید که خریداران شما را پیدا کنند، بلکه باید خودتان و محصولاتتان را در معرض دید خریداران خود قرار دهید تا شما آن‌ ها را پیدا کنید.

7- همه جا بفرشید!

سعی نکنید با زور بازوی خود به کل اینترنت دسترسی پیدا کنید. با سه برابر کردن تعداد مکان‌هایی که می‌فروشید، می‌توانید به راحتی شعبه های فروش خود را سه برابر کنید.

بنابراین از ابزارهای موجود استفاده کنید – دی جی کالا یک نمونه بسیار محبوب است، اما سایت های مشابه دیگر نیز وجود دارد که می تواند به شما امکان فروش بیشتر را بدهد.

 

در آخر امیداریم مقاله 7 راز موثر در راه اندازی سایت فروشگاهی برای شما مفید بوده باشد، در صورتی که هرگونه سوالی بابت راه اندازی و دیجیتال مارکتینگ خود در زمینه سایت فروشگاهی داشتید می‌توایند با ما مشورت کنید. کافیست با ما تماس بگیرید یا می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

 

Search

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب

در صورت هرگونه سوال با ما تماس بگیرید!

ثبت سفارش

با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید
کارشناسان ما، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

"(ضروری*)" indicates required fields

خدمات مورد درخواست(ضروری*)
بودجه (تومان)(ضروری*)
فایل ها را به اینجا بکشید
Accepted file types: jpg, png, pdf, , Max. file size: 125 MB, Max. files: 2.
    در صورتی که در ارتباط با پروژه فایلی دارید در این قسمت آپلود کنید.
    این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .