89 493 669 021

خدمات ایمیل مارکتینگ

تقریباً 3.9 میلیارد نفر در سراسر جهان هر روز از ایمیل برای ارتباط استفاده می کنند و هیچ پلتفرمی به داشتن این تعداد کاربر فعال روزانه نزدیک نیست.

آیا از پتانسیل بازاریابی ایمیلی در استراتژی کسب و کار خود استفاده می کنید؟

این فرصت را از دست ندهید که برند خود را با مشتریان مناسب در لحظه مناسب پیوند دهید و فروش خود را افزایش دهید. خدمات بازاریابی ایمیلی هدف‌محور ابر رایان را به خدمت بگیرید و به ما اجازه دهید کمپین ایمیلی را راه‌اندازی کنیم که کاملاً با اهداف تجاری شما مطابقت دارد.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

وقتی صحبت از تولید و تبدیل سرنخ ها می شود، تاکتیک بازاریابی دیجیتال قدرتمندتر از بازاریابی ایمیلی وجود ندارد.

مطالعات نشان می‌دهد که علی‌رغم رشد و برجستگی پیام‌رسان‌های تلفن همراه و برنامه‌های چت، تقریباً ۶۱ درصد از مصرف‌کنندگان تعاملات تسهیل‌شده با نام تجاری از طریق ایمیل را ترجیح می‌دهند – و این ترجیح در بین جنسیت‌ها و گروه‌های سنی گسترش می‌یابد.

استفاده گسترده و افزایش ارتباط جهانی ایمیل، بازاریابی ایمیلی را بیش از هر زمان دیگری حیاتی تر می کند.

خدمات ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی چیست؟ بازاریابی ایمیلی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که توسط هزاران کسب و کار در سراسر جهان برای ایجاد شناخت برند، افزایش فروش و ایجاد روابط با مشتری استفاده می شود.

شرکت‌های بازاریابی ایمیلی از ارائه‌دهندگان خدمات ایمیل مختلف (ESP) برای ارسال ایمیل‌های بازاریابی خودکار و شخصی‌شده که حاوی تبلیغات و اعلامیه‌های برند هستند، استفاده می‌کنند. هر چیزی از خبرنامه های ایمیلی هفتگی و هشدارهای تبلیغاتی گرفته تا فرم های نظرسنجی مشتری و دعوت نامه های رویداد را می توان نوعی بازاریابی ایمیلی در نظر گرفت.

در سطح جهانی، 87 درصد از بازاریابان تجارت به کسب و کار (B2B) و 79 درصد از تبلیغ کنندگان تجارت به مصرف کننده (B2C) از ایمیل به عنوان کانال توزیع محتوا استفاده می کنند. آیا از خدمات ایمیل مارکتینگ برای رشد و ارتقای کسب و کار خود بهره کامل می برید؟ کمپین بازاریابی ایمیلی شما در این چشم انداز دیجیتال رقابتی چگونه پیش می رود؟

از همین امروز برنامه ریزی بازاریابی ایمیلی خود را شروع کنید و موثرترین استراتژی بازاریابی ایمیلی را برای انتقال مخاطبین ایمیل خود به سمت پایین نمودار فروش خود کشف کنید.

ثبت سفارش

با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید
کارشناسان ما، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

"(ضروری*)" indicates required fields

خدمات مورد درخواست(ضروری*)
بودجه (تومان)(ضروری*)
فایل ها را به اینجا بکشید
Accepted file types: jpg, png, pdf, , Max. file size: 125 MB, Max. files: 2.
    در صورتی که در ارتباط با پروژه فایلی دارید در این قسمت آپلود کنید.
    این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .